Doprava a poštovné

 
Doprava a poštovné

Prevádzkovateľ uskutoční dodanie tovaru prostredníctvom služieb tretích subjektov (Slovenská pošta, GLS, Zasielkovňa.sk) alebo bude tovar pripravený na osobný odber v kamennej predajni.

Výhody Z-point (zasielkovna.sk):

  • doručenie do dvoch pracovných dní
  • nízka cena za dopravu
  • balíček si môžete vybrať v čase, kedy to vyhovuje Vám
  • parkovanie na výdajnom mieste je samozrejmosťou

Pri výbere tohto spôsobu doručenia je dôležité prekontrolovať správnosť zadaného telefónneho čísla. Ak ani po 3 pracovných dňoch po prijatí nášho emailu “Objednávka dokončená” neobdržíte SMS alebo email o uložení zásielky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako to funguje cez Z-point ?

Po výbere tovaru z e-shopu v “POKLADNI” vyberiete spôsob dopravy Z-point (variantu s platbou prevodom alebo na dobierku), následne si v rozbaľovacom poli zvolíte pobočku, na ktorej si chcete objednaný tovar vybrať a dokončíte objednávku. Ak zvolíte tento spôsob dopravy, je nutné vyplniť prípadné poznámky k objednávke ešte pred zvolením pobočky.

Potom dostanete štandardný e-mail s potvrdením o prijatí objednávky do systému. Po jej spracovaní dostanete od nás e-mail, že objednávka je kompletná a pripravená na odoslanie.

Následne Vás už bude informovať priamo spoločnosť Zásielkovňa.sk o tom, že Vaša zásielka je na ceste k Vám. Keď bude zásielka pripravená na zvolenom výdajnom mieste, dostanete sms alebo e-mail s identifikačným heslom a detailnými informáciami o zvolenom výdajnom mieste vrátane kontaktu na zákaznícky servis.

Potom už stačí len vyzdvihúť si balíček počas otváracích hodín na zvolenom výdajnom mieste. Vaša zásielka tu na Vás počká 7 dní. Ak si nebudete môcť vyzdvihnúť zásielku do 7 dní, kontaktujte nás alebo sa obráťte priamo na výdajné miesto so žiadosťou o predĺženie úložnej doby.

Pri prevzatí budete musieť uviesť číslo objednávky a zaslané identifikačné heslo. Ak by ste ho náhodou zabudli, stačí sa preukázať dokladom totožnosti. V prípade dobierky zaplatíte v hotovosti dobierkovú čiastku.

Poštovné je účtované podľa spôsobu platby:

  • Elektronická platba – 2,30 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť, max. však do 5 kg
  • Dobierka – 2,90 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť, max. však do 5 kg

Výhody doručenia Slovenskou poštou:

  • doručenie do 3 pracovných dní
  • možnosť vybrať si doručenie poštovým kuriérom na adresu
  • možnosť odmietnuť poštového doručovateľa a vybrať si zásielku na pošte v čase, v akom Vám to vyhovuje
  • možnosť sledovania zásielky cez internet

Pri výbere tohto spôsobu doručenia je dôležité prekontrolovať správnosť zadaného telefónneho čísla. Ak ani po 4 pracovných dňoch po prijatí nášho e-mailu “Objednávka dokončená” neobdržíte od pošty SMS alebo e-mail o uložení zásielky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako to funguje cez Slovenskú poštu?

Ak si zvolíte možnosť “doručí kuriér”, v deň doručenia Vám zavolá kuriér Slovenskej pošty. Oznámi Vám, že dnes bude doručovať Vašu zásielku. Doručovanie prebieha po prvé dvere rovnako, ako pri doručovaní klasickou kuriérskou firmou (napr. GLS). Ak Vás poštový kuriér nezastihne doma, príde Vám sms alebo e-mail, kde bude uvedené, že balíček je pripravený na vyzdvihnutie na pošte. A Vy si ho môžete vyzdvihnúť podľa toho, kedy Vám to bude vyhovovať. Balíček tu na Vás počká 18 dní. Druhý pokus doručiť balík na adresu nie je súčasťou tejto služby.

Ak si zvolíte možnosť “balík na pošte”, berieme na vedomie, že nechcete byť obmedzovaný poštovým kuriérom. V takom prípade Vám príde sms alebo e-mail, kde bude oznámené, že balíček je pripravený na vyzdvihnutie na pošte. Súčasťou tejto SMS správy je aj podacie číslo Vášho balíka. Na základe tohto čísla Vám na pošte balík nájdu a vydajú. A Vy si ho môžete vyzdvihnúť podľa toho, kedy Vám to bude vyhovovať. Balíček tu na Vás počká 18 dní.

Po výbere tovaru z e-shopu v “POKLADNI” vyberiete spôsob dopravy Slovenská pošta (varianta s platbou prevodom alebo na dobierku).

Potom dostanete e-mail s potvrdením o prijatí objednávky do systému. Po jej spracovaní od nás dostanete e-mail, že objednávka je kompletná a pripravená na odoslanie. Slovenská pošta garantuje doručenie do troch pracovných dní od podania. Pri preberaní zásielky, či už na pošte alebo u poštového doručovateľa, sa budete musieť preukázať preukazom totožnosti. V prípade dobierky zaplatíte v hotovosti dobierkovú čiastku.

Poštovné je účtované podľa spôsobu platby:

  • Elektronická platba – 3,79 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť, max. však do 15 kg
  • Dobierka – 4,39 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť, max. však do 15 kg

Ak máte záujem sledovať cestu Vašej zásielky na internete, po vyexpedovaní zo skladu Vám na požiadanie zašleme číslo zásielky.

Výhody kuriér GLS:

  • doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
  • možnosť sledovania zásielky cez internet
  • telefonické avízo pred doručením zásielky
  • doručenie na Vami zadanú adresu

Pri výbere tohto spôsobu doručenia je dôležité prekontrolovať správnosť zadaného telefónneho čísla. Ak ani po 2 pracovných dňoch po prijatí nášho e-mailu “Objednávka dokončená” neobdržíte od GLS zásielku, neváhajte nás kontaktovať.

Ako to funguje cez kuriéra GLS?

Po výbere tovaru z e-shopu v “POKLADNI” vyberiete spôsob dopravy kuriér GLS (varianta s platbou prevodom alebo na dobierku).

Potom dostanete e-mail s potvrdením o prijatí objednávky do systému. Po jej spracovaní od nás dostanete mail, že objednávka je kompletná a pripravená na odoslanie. Deň po vyexpedovaní balíka z nášho obchodu Vám bude volať kuriér. Oznámi Vám, že má pre Vás zásielku. Je preto dôležité, aby ste v deň doručenia boli zastihnuteľný na uvedenom telefónnom čísle. Doručovanie prebieha po prvé dvere. V prípade dobierky zaplatíte v hotovosti dobierkovú čiastku.

Poštovné je účtované podľa spôsobu platby:

  • Elektronická platba – 5,39 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť
  • Dobierka – 6,99 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť

Ak máte záujem sledovať cestu vašej zásielky na internete, po vyexpedovaní zo skladu Vám na požiadanie zašleme číslo zásielky.

Výhody osobného odberu: 

  • osobný odber je zadarmo
  • tovar si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas otváracích hodín obchodu
  • ak je tovar skladom, je pripravený k odberu do hodiny
  • možnosť bezplatného parkovania cca 20 m od obchodu na priestrannom parkovisku pred poliklinikou

Ako to funguje pri osobnom odbere?

Po výbere tovaru z e-shopu v “POKLADNI” vyberiete spôsob dopravy osobný odber. Máte na výber variantu s platbou prevodom alebo v hotovosti v obchode. Potom dostanete e-mail s potvrdením o prijatí objednávky do systému. Po jej spracovaní z našej strany dostanete e-mail, že objednávka je kompletná a pripravená na vyzdvihnutie. Pri osobnom odbere je možné platiť iba v hotovosti.

Ak Vám pre osobný odber nevyhovujú naše otváracie hodiny, neváhajte a kontaktujte nás. Je možné dohodnúť iný čas.

Otváracie hodiny obchodu:

Pondelok: 10:00 – 15:30
Utorok: 08:00 – 17:00
Streda: 10:00 – 15:30
Štvrtok: 10:00 – 15:30
Piatok: 08:00 – 13:00
Sobota: odpočívame
Nedeľa: odpočívame

Všetky uvedené ceny sú konečné. Balné je zahrnuté v poštovnom. Pri osobnom odbere neúčtujeme balné.

Vždy sa snažíme, aby Vaša zásielka bola pri Vás čo najskôr. Ale aj keď sa snažíme sebeviac, môže sa stať, že nebudeme môcť objednávku vybaviť načas. Najčastejšie k takej situácii dochádza, ak je na sklade posledný kus a vy si objednáte viac kusov. Tiež sa môže stať, že si posledný kus objednajú v rovnakom čase dvaja zákazníci. V tom prípade platí pravidlo rýchlejšieho. To znamená, že tovar je rezervovaný pre skôr prijatú objednávku. Ak k podobnej situácii dôjde, budeme Vás informovať a dohodneme alternatívne riešenie.