Ako nakupovať

 
Ako postupovať pri nákupe

Ako vybrať produkt

Na ľavej strane nájdete hlavné menu, kde sú výrobky rozdelené do kategórií. Po kliknutí na konkrétnu kategóriu sa rozbalí celý zoznam výrobkov. V hornom riadku máte možnosť označiť Vaše diétne obmedzenie na výrobok:

  • bez lepku
  • bez cukru
  • bez laktózy
  • bez sóje
  • bez vajec
  • nízkobielkovinové

Pri kombinovanej alergii alebo intolerancii je možné zaškrtnúť viac možností. Nemusíte tak zbytočne prezerať zloženie všetkých výrobkov v danej kategórii. Náš systém to spraví za Vás. Vám stačí iba vedieť, čomu sa chcete vyhnúť.

Pre pohodlné vyhľadávanie môžete použiť aj vyhľadávanie podľa výrobcov na ľavej strane stránky.

Výpredajové a akciové ceny sú zobrazované štítkom “Zľava”. Takto označené výrobky nájdete aj v samostatných kategóriach: Výpredaj a Akcia.

1. V kategórii “Výpredaj” nájdete výrobky s blížiacim sa dátumom expirácie. Tieto výrobky je možné prevziať iba na kamennej predajni. Je to práve z dôvodu, aby k Vám nedorazil výrobok až po expirácii.

2. V kategórii “Akcia” nájdete výrobky, ktoré svojou kvalitou nezaostávajú za inými výrobkami. Majú však vo vyznačenom období zvýhodnenú cenu. Platia v určitom dátume alebo do vypredania zásob. Aj pri týchto výrobkoch sledujeme expiráciu. Ak by sa stalo, že sa výrobku skráti expirácia natoľko, že už ho nedokážeme doručiť pred expiráciou, výrobok automaticky presunieme do kategórie “Výpredaj”. Nemôže sa tak stať, že by k Vám dorazil výrobok po expirácii.

Pri výrobkoch nájdete nasledovné informácie o tom, či je výrobok skladom:

  • “Skladom” znamená, že minimálne jeden kus vybraného výrobku leží v sklade nášho obchodu. Vašu objednávku vybavíme v najkratšom možnom termíne. Vždy sa snažíme, aby Vaša zásielka bola pri Vás čo najskôr. Ale aj keď sa snažíme sebeviac, môže sa stať, že nebudeme môcť objednávku vybaviť načas. Najčastejšie k takej situácii dochádza, ak je na sklade posledný kus a vy si objednáte viac kusov. Tiež sa môže stať, že si posledný kus objednajú v rovnakom čase dvaja zákazníci. V tom prípade platí pravidlo rýchlejšieho. To znamená, že tovar je rezervovaný pre skôr prijatú objednávku. Ak k podobnej situácii dôjde, budeme Vás informovať a dohodneme alternatívne riešenie.
  • “Skladom do 3 dní” znamená, že tovar je momentálne vypredaný. K takejto situácii nedochádza často, nakoľko tovar naskladňujeme priebežne. Aj napriek maximálnej snahe sa však tejto situácii nedá vyhnúť. Ak si objednáte takýto výrobok, bude Vám odoslaný v čo najkratšom čase hneď, ako ho prijmeme na sklad od nášho dodávateľa. Ak by sa táto doba predĺžila, budeme vás informovať.
  • “Skladom do 3 – 7 dní” znamená, že tovar je momentálne vypredaný. K takejto situácii nedochádza často, nakoľko tovar naskladňujeme priebežne. Aj napriek maximálnej snahe sa však tejto situácii nedá vyhnúť. Ak si objednáte takýto výrobok, bude Vám odoslaný v čo najkratšom čase hneď, ako ho prijmeme na sklad od nášho dodávateľa. Ak by sa táto doba predĺžila, budeme vás informovať.
  • “Skladom do 7 – 10 dní” znamená, že tovar je momentálne vypredaný. K takejto situácii nedochádza často, nakoľko tovar naskladňujeme priebežne. Aj napriek maximálnej snahe sa však tejto situácii nedá vyhnúť. Ak si objednáte takýto výrobok, bude Vám odoslaný v čo najkratšom čase hneď, ako ho prijmeme na sklad od nášho dodávateľa. Ak by sa táto doba predĺžila, budeme vás informovať.
  • “Na objednávku” znamená, že tovar nedržíme nikdy skladom, ale ak máte záujem, môžeme Vám ho objednať u našich dodávateľov. Ak si objednáte takýto výrobok, budeme Vás kontaktovať a čas dodania upresníme.

Ak máte vybraný konkrétny výrobok, stačí kliknúť na “Pridať do košíka”.

Ako upravovať objednávku

Ked je už celý Váš nákup v košíku, kliknite na “Zobraziť košík”.
V “Košíku” môžete objednávku upravovať. Môžete výrobok úplne odstrániť alebo len zmeniť jeho množstvo v košíku. Po každej úprave je nutné kliknúť na “Prepočítať košík”.

Ak chcete pokračovať v nákupe, po kliknutí na “Pokračovať v nákupe” sa vrátite na posledný výrobok.

Keď je už Váš nákup kompletný, kliknite na “Zaplatiť”.

Potrebné údaje k objednávke

V ďalšom kroku budete už “V pokladni”. Tu si môžete vybrať, či budete pokračovať ako zaregistrovaný alebo nezaregistrovaný zákazník. Ak ste už registrovaný zákazník, môžete sa prihlásiť kedykoľvek cez menu na pravej strane, kliknutím na “Prihlásiť”. Alebo sa prihlásite až počas nakupovania “V pokladni”. Na prihlásenie Vám stačí vyplniť e-mailovú adresu a heslo.

Ako sa registrovať?

Ak ešte nemáte svoj účet, ľahko si ho vytvoríte. Máte dve možnosti:

  1. Registrovať sa môžete kedykoľvek, kliknutím na “Registrácia” cez menu na pravej strane. Na vytvorenie Vášho účtu stačia len 2 údaje: e-mail a heslo. Systém Vám vytvorí Váš účet, kde si môžete následne vyplniť fakturačnú, poprípade aj dodaciu adresu. Ak tak nespravíte hneď, bude nutné fakturačné údaje uviesť pri prvej objednávke.
  2. Registrovať sa môžete až počas nakupovania. Na vytvorenie Vášho účtu stačia len 2 údaje: e-mail a heslo. Pri prvej objednávke je nutné vyplniť aj fakturačné údaje.

Pri ďalších objednávkach si už bude Váš účet fakturačné údaje pamätať. Dokončenú objednávku si môžete kedykoľvek skontrolovať vo svojom účte. Ďalej tu nájdete záznam o každej Vašej objednávke, môžete tu upravovať fakturačné a doručovacie adresy a taktiež zmeniť heslo.

Nechcem sa registrovať

Ak sa nechcete registrovať, nevadí. Stačí vyplniť formulár s fakturačnými údajmi. Upozorňujeme, že polia označené hviezdičkou sú povinné. Ak si želáte poslať tovar na inú ako fakturačnú adresu, stačí zrušiť možnosť “Doručiť na fakturačnú adresu?” a následne vyplniť formulár “Adresa doručenia”.

Spôsob doručenia a platba

“V pokladni” si vyberiete aj spôsob doručenia a spôsob platby. Po tomto výbere uvidíte celkovú sumu vrátane poštovného. Suma je konečná.

Ak máte k objednávke špeciálne požiadavky alebo otázky, môžete ich uviesť do “Poznámky k objednávke”. Ak si ako spôsob doručenia chcete vybrať odberné miesto Z-point, je nutné vyplniť Vaše poznámky k objednávke ešte pred zvolením spôsobu doručenia.

Ukončenie objednávky

Pred kliknutím na “Objednať” Vám doporučujeme skontrolovať si údaje na stránke. Nezabudnite označiť “Súhlasím s obchodnými podmienkami”. A potom už len “Objednať”.

Potvrdenie objednávky

Vaša objednávka bola úspešne dokončená. Aby ste mali istotu, že všetko prebehlo podľa Vašich predstáv, o chvíľku Vám príde potvrdzujúci e-mail na Vami zadanú e-mailovú adresu. Ak sa tak nestane, prosím, kontaktujte nás.

Každý registrovaný zákazník môže naviac zmeny stavov svojej objednávky vidieť po prihlásení sa do svojho účtu.

Ak máte záujem sledovať cestu Vašej zásielky na internete, po vyexpedovaní zo skladu Vám na požiadanie zašleme číslo zásielky.